General
Текущи оценки за 1-ви учебен срок
Текущи оценки за 2-ри учебен срок
1. Тържествено откриване на първият учебен ден. Слово на директора.
3. Раздаване и разглеждане на учебниците. Запознаване със съучениците и учителката.
4. Кой е Васил Априлов и защо нашето училище носи неговото има?
5. Устен разказ на тема "Аз и моето семейство". Коя е моята любима приказка, филм или игра и защо? Децата разказват.
6. Рисунка на тема "Аз и моето семейство". Писане на части от букви. Разказ по картина. Описание на момиче-игра
На 6 септември Пловдив отбелязва не само 140 години от Съединението на България, но и своя официален празник. Причината е историческа – именно тук, през 1885 г., в сградата на днешния Регионален исторически музей – Зала „Съединение“, е обявено присъединяването на Източна Румелия към Княжество България. Затова Пловдив е символът на това събитие и традиционно се превръща в център на националните чествания.
На 6 септември 1885 г. се осъществява Съединението на Княжество България с Източна Румелия, регион, който след Берлинския договор от 1878 г. остава под формален контрол на Османската империя, но с автономно управление. Това обединение е постигнато чрез смела и добре организирана акция, подкрепена от български офицери и граждани, сред които водеща роля играе Петко Войвода и военният комитет, ръководен от капитан Александър I Батенберг.
6 септември е повече от историческа дата – той е символ на стремежа към единство, самочувствие и национална гордост. Този празник напомня на поколенията за силата на общото дело и значението на обединението на хората около общи цели.
Днес Денят на Съединението служи като вдъхновение за национално единство, диалог и солидарност. Той ни напомня, че независимо от трудностите, България може да се обедини и да преодолее предизвикателствата заедно.
6 септември е символ на българската идентичност, смелост и национална гордост. Денят на Съединението остава важен урок за поколенията – че единството и решителността могат да преодолеят всякакви препятствия и да оформят бъдещето на нацията.
Изгледайте видеото
Изгледайте видеото
рой, стадо, ято, яма, ламя, лейка, йога,рапан, орел, бор, тюлен, обръч, палячо
Децата да могат да съставят изречения с тях.
1. Запишете в тетрадките диктовка: Има яма. Леля има линия. Ани е най-умна. На Рила няма маймуни.
2. От Тетр.2 на стр.30,31,32,33 -довършете упражненията
3. От Буквара на стр.43,45, прочетете текстовете
1. Как празнуваме Коледа в България-ястия, наричания и други обичаи
2. Как празнуват Коледа по света?
3. Новогодишни празници
Натиснете линка и изпълнете упражненията.
1. Азбучен ред. Защо ни е необходим.Тетр.3 стр.4 и 5
2. Йо и ьо- преговор - Тетр.3 стр.20 и 21-устно
3. Пренасяне на нов ред -сричка и дума -Тетр.3 стр.10 и 11-устно
1. Четене и писане на думи съдържащи "ДЖ", "ДЗ". Диктовка: Джоко иска да е нинджа. Джими кара джип из джунглата. Джони е джудже и дзънка със звънче.
2. Четене и писане на думи съдържащи "Ю","Я", "Щ" Нощ е. Запалих свещ. Юлка е до мен. Тя ме прегръща.
Работа в Тетр.3 на стр.12/упр.1,2,3 и стр.13/упр.4,5
3. Читанка " Три хубави думи" и в Тетр. по четене на стр.21/упр.1,2,3
1. Гласните звукове и техните букви -Тетр.3 стр.22 и 23
2. Тест - Какво научих в първи клас
3. Диктовка