Снежанка- стр.34
Целите на урока са: Да се усъвършенства умението за възприемане, осмисляне и интерпретация на вълшебна приказка. •Да се усъвършенства четивната техника. •Да се стимулират словотворческите способности на учениците.
Приказката „Снежанка“ се чете от учителя със задача: От коя приказка е този откъс? След самостоятелен прочит и чрез подборно четене учениците 1.отговарят на въпроси, свързани със съдържанието на произведението.- Какво си пожелала царицата в един зимен ден?,Как изглеждала снежанка? Какъв вълшебен предмет имала мащехата? , Какво питала мащехата вълшебното огледало? 2.Откриват образите на литературните герои и описват как изглежда Снежанка. Преразказват приказката по серия от илюстрации. 3.Коментират постъпките на литературните герои. 4. Доброто побеждава злото
Четене по роли на приказката "Снежанка".
Разкажете приказката за "Снежанка" правилно. Разгледайте картините на стр.35 Какво се случило по-нататък?