04.09.2022 Довиждане лято
1. Запознаване с децата ( всяко дете назовава собственото си име, възраст ).
2. Да разгледаме картините (зад. 1, стр. 1- БЕЛ).
*Кой води детето в училище? - мама и татко;
*Как се казват твоите майка и татко?
*Как се казва твоята учителка в училище? - Моята учителка се казва г-жа Ахмедова.
3. Познава и назовава обекти при разглеждането на картина (зад. 2, стр. 1 - БЕЛ).
*Къде са децата? – На пясъчник (показвам пясъчника);
*Какво има над тях? - чадър; С какво си играе момиченцето и момченцето? - пясък, камион, кофичка, лопата, гребло...
*Опиши камиончето. Кажи какво е на цвят.
4. Назовава правилно предмети, лица, явления и събития.
*Кои са на картинката? - майка, татко, син (внук), баба и дядо;
*Какъв празник има дядото? - рожден ден (показвам тортата, свещта, подаръка);
*Какъв е на цвят подаръкът му? -жълт с розова панделка;
*Какво друго има на масата? - шоколадови бонбони, ябълки, чаши;
5. Има представа за видове обувки. - сандали, ботуши, чехли, пантофи, и т.н.
6. Разглеждаме картинките от зад. 7 на стр3 (БЕЛ).
*Кои са тези приказки? - Косе Босе и Корабчето;
Свързваме картинките от една приказка.
*Кои са героите в приказката Косе Босе? - Кума Лиса, птичката Кос ''Косе Босе'', Кучето.
*А кои са героите в приказката Корабчето? - Жабчето, пиленцето, мишленцето, мравката, калинката.