Главна
Текуши оценки за 1-ви учебен срок
Текуши оценки за 2-ри учебен срок
Довърши упражнението на стр.5 от учебника, след текста "Зайчето".
- Намери в текста 2 словосъчетания, съставени от съществително и прилагателно име; определи род и число и степенувай едно от прилагателните имена;
- Препиши личните местоимения от текста. Определи ги по лице и число;
учебник БЕЛ- стр.6, упр.5 - Препиши думите в тетрадката си.Включи ги в изречения, различни по цел на изказване.
Читанка- стр.4, "Обичам те, Родино"
- да се извадят епитетите от стихотворението
стр.3, Читанка тетрадка- упражнения 3, 4 и 5
стр.4, упр.4- описание на родния край
стихотворението "Обичам те, Родино" - наизуст
Да си припомним кога се пише ЬО и ЙО!
Учебна тетрадка - стр 12-13 - всички упражнения.
Сканирай и прикачи за проверка. Това ще е първата ни текуща оценка за срока, освен входното ниво.
1. От Тетр. към читанка на стр.15/упр.1,2 и
2. От Тетр.1по БЕ на стр.24/упр.1,2,3,
1. Какво научих за частите на речта БЕ стр.66 и на стр.67 /упр.4- преговор. Подчертайте сложните думи с вълнообразна линия и степенуваните прилагателни с права линия. Как се казва месоядният динозавър? Как се казва тревопасният динозавър?
2. БЕ-Тетр.1 стр.70/упр.2,3 и стр.71/упр.4,5,6,7
3. Любопитният Фридрих - Читанка стр.96.
4. Тест - Работа в Тетр . към читанка на стр.65/упр.1,2,3,4
1. Приключенията на Том Сойер -Читанка стр.94
2. Тест. - Какво научих в четвърти клас - Тетр.1 стр.72 и 73
3. Диктовка- На самотния остров
Морските вълни люшкаха тъмносиния куфар и двете бурета. Първо моряците развързаха буретата, които бяха много добре запазени. Щяха да ги използват за нещо. Най-младият моряк изтича за сечивата, разби ключалката на куфара с клещи и капакът веднага отскочи. Всички започнаха да преглеждат съдържанието му. Вътре куфарът беше облечен с втора подплата, за да предпази вещите от влага.
Скъпоценният дар дойде точно навреме!
3. Подготовка за тържество