Родинознание
1. Безопасно поведение на улицата
Методи на работа
Създаване на прости схеми – начертаване/рисуване на безопасен път от дома до училището. Описване на обекти в природната и обществената среда около училището.
Коментиране на модели на поведение, свързани с личната безопасност на улицата и при общуване с непознати.
Очаквани резултати
Посочва опасности при неспазване на правила за движение по улицата и при общуване с непознати.
Изброява по-важните природни и обществени обекти по пътя си от дома до училище.
2. Трудът на хората в училище
Методи на работа
Споделяне на лични преживявания и наблюдения, свързани с труда на хората. Съотнасяне, групиране на предмети по родов признак. Изработване на собствена рисунка, отнасяща се до представата за труда на хората и личните предпочитания.
Очаквани резултати
Разказва за своето училище и за труда на хората, които работят в него.