2.10.2020 Домашна работа
Учебна тетрадка 2 - да се довършат страници 2-5. Обърнете внимание на свързването на буквите - "аа" на с. 3 и "еа", "ае", "Ае" на с. 5. Задачата в средата на с. 5, между очертаните редове, е да свържат изображенията на думите с главната или малката буква "е" в зависимост от това коя от тях е правилно да се използва. Примерът показва, че името на момичето (Ели) трябва да се напише с главно "е", а ракета - с малко.
Буквар, с. 19 - Начертайте толкова квадратчета в правоъгълниците, колкото звукове има в думите "шапка" и "топка". Оцветете квадратчетата където е звукът "а" в червено.
Оградете буквите "а" в текста най-отдолу (под картинките на шапката и топката).
с. 21 - Напишете в кръгчетата броя на звуковете "е" в думите "пеперуда" и "пате".
С помощта на мама или татко научете защо е написана думата "не" до картинката на еделвайса. Ще ми кажете следващия път.
Моля, направете снимки на 4-те страници от учебната тетрадка и на 2-те страници от буквара, където са домашните, и ги прикачете до 20 часа на 2 октомври. Би трябвало системата да ви даде възможност да направите запис. Проверете дали е така, и запишете децата как казват измисленото от тях изречение към картинките на средата на с. 3 (между редовете).