ЧОВЕШКО ТЯЛО МОЕТО ИМЕ

ЦЕЛЕВА КОНЦЕПЦИЯ НА УРОКА: Представа за елементите на човешко тяло; представа за графична работа по посока на развитие на фината моторика.

 

 Цели на ниво учебна програма  : Подготовка за входното ниво на децата. Припомняне на думи. Разпознаване и писане на  звуците от имената на учениците.

Цели на ниво урочна единица (тема): Оцветявам; Рисувам; Пиша и сравнявам

Основна идея на урока: Подготовка за входящо ниво и Портфолиото на децата.

 Понятия (разграничават се стари/нови):

Момиче и момче разграничаване; броене; форми- кръг; разграничаване на Английска от Българска азбука

Умения:

Фина моторика, оцветяване, писане, разграничаване на Английска от Българска азбука, разпознаване на цветове и  използване на думи.


Методи:

Картинки за оцветяване на  момиче и момче

Картинка за оцветяване на щит с различни цветове

Работа с помощните материали по учебниците

Самостоятелна работа:

Всичко е самостоятелно. При нужда учителят наглася ръката на ученика за добър обхват на молива. Учителят към края на оцветяването пита за рисунката и  подробности в зависимост от рисунката.

 

 

Дидактически средства:

Рикунка за оцветяване на момиче и момче

Моливи

Рисунка за оцветяване на щит

Работа по първа страница от помощните материали

ХОД НА УРОКА

Загрявка с игра. Хоро –кръг- на ляво на дясно-голям кръг- малък кръг

Запитвне на учениците за желанието им- Кой какво ще оцветява?

Подаване на инструкци за работа с помощните материали.

Обратна връзка с цел подобряване на уменията за фина моторика.

Организационен момент

На групи са разделя класа , всяка група прави 3 те аспекта / 2 -та типа  Рисунки и Помощни материали/

 


Проверка и оценка на знанията и уменията на учениците

Въпроси:

 Какво има на рисунката? Какъв цвят е косата, дрехите, части от рисунката?  Кога карат колело? Къде карат колело? Ти имаш ли колело?

Преход към новата тема.

Надписване на рисунките. Кой както може.

Показване на правилното изписване на името на Български.

Преписване на името от детето

 Мотивация Тема План на урока

На всяка група по 5 до 10 минути за оцветяване и писане. Учителят наблюдава всяка група и се включва с въпросите посочени по- горе.

На всяко дете според работата се отделя от 2 до 5 минути.