ТЕСТ ЗА ВХОДНО НИВО НА ПГ 6-7

 ТЕМИ НА УРОКА:  Начален етап Входно ниво Тест за Портфолиото на децата;

 Припомняне и затвърждаване на умението да се изписва собсвеното име на български език

Изписване на букви А, Б и В- създаване на паметови следи от участниците в групата чрез имената им. Броене и определяне на по-голямо и по- малко.

Аз съм спортист.

ЦЕЛЕВА КОНЦЕПЦИЯ НА УРОКА:

Проследяване на уменията за покриване на държавни образователни изисквания за ПГ 6-7

 Цели на ниво учебна програма : Измерване на уменията на децата –измерващ инструмент е първата страница на Портфолиото.  

Изграждане  на физически  умения и надграждане на умения и способности.

Цели на ниво урочна единица :

Демонстрация на умения за рисуване на Човешко тяло

Основна идея на урока:

Създаване на индивидуален план за развитие през учебната година чрез просредяване на демонстрираните способности.

 Понятия : Аз рисувам човешко тяло; Аз си надписвам рисунката с моето име на български език; Мога да пиша и други букви като: А, Б и В.

Аз съм спортист.

 

Умения:  Изписване на собственото име. Изписване на А, Б и В. Умение за запаметяване. Броене и определяне на по-малко и по-голяма количество.

Спортни умения и изграждане на мускулна маса на ръцете.

 

 

 Вид на урока: Самостоятелна работа

 

Методи:

 За Портфолиото се раздава лист и се дават инструкции: Моля да нарисувате Човешко тяло на този лист. След като сте готови моля да си напишето името за да знам чия рисунка е.

Казва се на Английски само Human body и то на децата, който гледат и не разбират инструкцията.

 Пиша А.  Децата пишат на учебна дъска буквата. По три деца на дъската. Учителят задава въпрос: С тази буква започва името на...../ изброяват се децата чието име започва с А/. Чие име започва с А?Децата назовават, а учителят показва с пръсти колкото имена се изброят. Значи колко деца имаме в групата чиито имена започват с А? Децата отговарят, а учителят показва броят с пръсти.

Така и за Б, и за В.

Учителят пита коя група е по-голяма? На децата с буквичката А или  на децата с буквичката Б?

Избягва се включването на  сравнение на едно дете с определена буква, ако е само то с тази буква. .

Физическо развитие: Количка. Учителят хваща краката на ученика, а ученикът ходи  на ръце. Пози от гимнастиката. Приложение за основни пози в гимнастиката.

 

Самостоятелна работа: Тест входно ниво първа страница от Портфолиото

 

Дидактически средства:

Хартия

Използване на иструмента от Портфолиото

Моливи

Дъска за писане и маркери

ХОД НА УРОКА- Загрявка: Основни пози от гимнастиката Фламинго, Та-да. Даване на инструкции за позите с цел припомняне на  основни части на тялото и проследяване на физическото развитие на децата.

Раздаване на лист хартия  с инструкци описани в  ред Методи. Време 2-5 минути. Ако някое дете има нужда от повече време се оставя.

 

Игра пиша букви-описание в ред Методи.

Работа по втора страница от Помагалата към учебника. Деца който са пропуснали или не са искали да пишат в предишеният ден се мотивират да пишат.

Игра – спортна Акробатика. Учителят хваща краката на ученика, а ученикът ходи  на ръце. Аз съм спортист-гимнастик.