ТЕСТ ЗА ВХОДНО НИВО НА ПГ 6-7
ТЕМИ НА УРОКА: Начален етап Входно ниво Тест за Портфолиото на децата;
Припомняне и затвърждаване на умението да се изписва собсвеното име на български език
Изписване на букви А, Б и В- създаване на паметови следи от участниците в групата чрез имената им. Броене и определяне на по-голямо и по- малко.
Аз съм спортист.
ЦЕЛЕВА КОНЦЕПЦИЯ НА УРОКА: Проследяване на уменията
за покриване на държавни образователни изисквания за ПГ 6-7 Цели на ниво учебна програма
: Измерване на уменията на децата
–измерващ инструмент е първата страница на Портфолиото. Изграждане на физически умения и надграждане на умения и
способности. Цели на ниво урочна единица : Демонстрация на умения за
рисуване на Човешко тяло Основна идея на урока: Създаване на индивидуален
план за развитие през учебната година чрез просредяване на демонстрираните
способности. Понятия : Аз рисувам човешко тяло; Аз си надписвам
рисунката с моето име на български език; Мога да пиша и други букви като: А,
Б и В. Аз съм спортист. Умения: Изписване на собственото име. Изписване на А, Б
и В. Умение за запаметяване. Броене и определяне на по-малко и по-голяма
количество. Спортни умения и изграждане на мускулна маса
на ръцете. Вид на урока: Самостоятелна работа Методи: За Портфолиото се раздава лист и се дават
инструкции: Моля да нарисувате Човешко тяло на този лист. След като сте
готови моля да си напишето името за да знам чия рисунка е. Казва се на Английски само Human body и то на децата, който гледат и не разбират инструкцията. Пиша А. Децата пишат на учебна дъска буквата. По три
деца на дъската. Учителят задава въпрос: С тази буква започва името на...../
изброяват се децата чието име започва с А/. Чие име започва с А?Децата
назовават, а учителят показва с пръсти колкото имена се изброят. Значи колко
деца имаме в групата чиито имена започват с А? Децата отговарят, а учителят
показва броят с пръсти. Така и за Б, и за В. Учителят пита коя група е
по-голяма? На децата с буквичката А или
на децата с буквичката Б? Избягва се
включването на сравнение на едно дете с определена буква, ако е
само то с тази буква. . Физическо развитие: Количка.
Учителят хваща краката на ученика, а ученикът ходи на ръце. Пози от гимнастиката. Приложение
за основни пози в гимнастиката. Самостоятелна работа: Тест входно ниво първа страница от Портфолиото Дидактически средства: Хартия Използване на иструмента от Портфолиото Моливи Дъска за писане и маркери ХОД НА УРОКА- Загрявка: Основни
пози от гимнастиката Фламинго, Та-да. Даване на инструкции за позите с цел
припомняне на основни части на тялото и
проследяване на физическото развитие на децата. Раздаване на лист
хартия с инструкци описани в ред Методи. Време 2-5 минути. Ако някое дете
има нужда от повече време се оставя. Игра пиша
букви-описание в ред Методи. Работа по втора
страница от Помагалата към учебника. Деца който са пропуснали или не са искали
да пишат в предишеният ден се мотивират да пишат. Игра – спортна
Акробатика. Учителят хваща краката на ученика, а ученикът ходи на ръце. Аз съм спортист-гимнастик.