Идва пролетта
А сега нека да отворим учебника по Български език и литература на стр 48 и 49 и да разгледаме упражнение номер 1 .
Тук трябва да назовем всички животни , които са се хванали на дружно хоро и около тях са разцъфнали пролетните растения,които са предвестници на пролетта . Познахте ли вече някои от тях - нарцис, минзухар,зюмбюл , кокиче. Браво всички ги познахте.
В упражнение номер 2 ще се запознаем с различните емоции и ще се престорим на стъкления човек , ще разберем как изглеждаме в различни ситуации и как лицето ни издава чувстват , които усещаме и преживяваме . Сега нека всеки бъде художник и нарисува по едно лице на дъската .
На страница 49 днес ще се запознаем със звук и буква М и звук и буква Н . На дъската ще запишем всички думи , които се сещате в момента , които да съдържат тези два звука .
А сега нека да направим буквените модели на думите (слон , камила,носорог,панда и мечка ) .Също така ще отбележим и гласните , които сме взели до момента (А,О,И ,Е ) ще ги оцветим в червен цвят а останалите букви (съгласните )в синьо.
В следващото упражнение ще свържем растенията със буквите .
Отворете учебника по Околен свят на стр 48 и устно ще опишем как настъпва пролетта и какви промени забелязваме навън .(Разходка в градината на училището)