Всичко се събужда
Мили деца , отворете си учебника по Български език на стр 50 и нека да разгледаме упр.1,какво се случва с листата на това дърво през различните сезони ? Как се променя и пейзажа наоколо? Кой си поспива на последната картинка под неговата сянка в летния следобед ?
А сега в упр.2 нека сами да си оцветите дървото и нарисувате гнездо с птичета , а в рисунката до него ,нека да помогнем на врабчетата да намерят изход от клоните .
А в следващото упражнение ще се запознаем със звуковете Л и Р, точно така деца , първите буквички от имената на мен (Райна ) и на Логан от класа . Оцветете съответното квадратче със син молив , зашото и двете букви са съгласни звука. (Лодка , Рак , АкуЛа , МоРе , ДеЛфин , КоРаб )
В следващото упражнение ще свърцем зеленчуците със съответните се съдържащи звука ( Л- ЛУк, маруля, патладжан ) Р- Ряпа , Маруля , морков .
В последното упражнение ще изписваме елементи на букви .
Учебник по Околен свят - стр 50 и 51 - в този час с децата посетихме градината към училището и разгледахме пролетните цветя , които бяха посадени в двора - нарциси , лалета и зюмбюли..Децата си оградиха които цветя срещнаха в двора в упр 2 , а в упражнение 3 си нарусиваха букета с цветя .
На следващата страница разгадахме лабиринта и намерихме пътя на пчелата до цвета . За допълнителна работа в час им беше рздаден още един лабиринт .
От Албума по Конструиране и технологии направихме Приложение 33 (Гъсеница и КАЛИНКА )