Облаче. Вода -за какво я използваме

 ТЕМА НА УРОКА:  Приказка Облаче. Вода-за какво я използваме

 

ЦЕЛЕВА КОНЦЕПЦИЯ НА УРОКА:

Рисувам и следвам действията. Аз си мия зъбите, ръцете и лицето.

 Цели на ниво учебна програма : Слушам и разбирам приказка. Полезни навици.

Цели на ниво урочна единица: Мога да рисувам докато слушам приказка. Работа в учебната тетрадка по БЕЛ.

 

Основна идея на урока: Слушане  на текст с разбиране  и рисуване по текст. Въвеждане в разбирането на кръговрат на водата. Ползи от водата.

 

 Понятия : Облак, облаци, планина, дърво, корени, поливане, поточе, риби, море, пара и изпарение от слънцето-кръговрат на водата. Хигиенни навици-обичам водата

 

Умения : Паметови способности, разпознаване, разбиране и рисуване и писане

 

Методи: Слушане,  отговаряне на въпроси, повтаряне и рисуване

 

Самостоятелна работа:  Рисуват –облак и облаци, планина, дърво, поточе, рибка и море със слънце.

 

ХОД НА УРОКА . Четене на приказката. Задаване на въпроси и инструкци за рисуване след отговорите.

Проверка и оценка на знанията и уменията на учениците –Чрез рисуването се проследява правилното позоциониране на елементите  от природата.  

Преход към новата тема:  Полезно и вредно. Глаголи и местоимения. Едно една-въвеждане в понятия за глаголи-лети, бързо, по-бързо , вали, мия, тичам, танцувам. Аз, ти, той, тя, то

 Мотивация Тема План на урока

Четене на приказката Облаче от учебника по БЕЛ. Хайде сега да нарисуваме приказката. Задаване на въпроси Къде са облаците? Учениците отговарят-в небето. Хайде да нарисуваме едно малко облаче. Така се следва текста и децата рисуват по текста. Учителят задава въпроси на класа, за да се проследи запаметяването на действията в приказката и разбирирането за кръговрат на водата.

 

Обобщение: Едно обчлаче, две облачета. Бройни съществителни.

 


Последно модифициране: неделя, 17 март 2024, 20:22