ТЕМА НА УРОКА: Музикални инструменти, пиано, уколеле,цигулка, китара, Класическа музика-Моцарт Плодове и зеленчуци-супа
ТЕМА НА УРОКА: Музикални инструменти, пиано, уколеле,цигулка, китара, Класическа музика-Моцарт Плодове и зеленчуци-супа |
ЦЕЛЕВА КОНЦЕПЦИЯ НА УРОКА: Разпознаване на музикални инструменти и слушане на Класическа музика-Моцарт. Разграничаване на плодове от зеленчуци-назоваване и писане. Играя на избор на зеленчуци за супа.
|
Цели на ниво учебна програма : Слушам и разпознавам музикални инструменти. Разпознаване и назоваване на зеленчуци и плодове. |
Цели на ниво урочна единица: Мога да разпознавам пиано, китара, цигулка и уколеле. Плодове и зеленчуци. Работа в учебната тетрадка по БЕЛ.
|
Основна идея на урока: Слушане на Класическа музика и разпознаване на 4 вида музикални инструменти. Въвеждане в разбирането на стил Класическа музика. Ползи от разпознаването на плодове и зеленчуци . Продукти за супа от зеленчуци .
|
Понятия : Пиано, китара, цигулка, уколеле, Моцарт-класическа музика |
Умения : Паметови способности, разпознаване, разбиране и начални умения в готварството.
|
Методи: Слушане, отговаряне на въпроси, повтаряне, рисуване, свирене на пиано, китара и уколеле. Разпознаване на звук от цигулка, пиано, китара и уколеле. Назоваване, оцветяване и ограждане на продукти за супа.
|
Самостоятелна работа: Рисуват, оцветяват и ограждат зеленчуци |
ХОД НА УРОКА .Пускане на Моцарт и показване на пиано и цигулка на картинки. Свирене на пиано от телефонно приложенение. Свирене на Честит Рожден Ден! Опити за свирене на китара и уколеле. Задаване на въпроси с показване на картинки с плодове и зеленчуци. Инструкци за ограждане на зеленчуци за супа. Добавяне на понятия, вода за варене, тенджера, сол, олио. |
Проверка и оценка на знанията и уменията на учениците –Чрез ограждането се проследява правилния избор на зеленчуци и разграничаването им от плодове. |
Преход към новата тема: Полезни храни |
Мотивация Тема План на урока Слушането на класическа музика е с цел създаване на умениях за различаване на стилове музика. Опит за създаване на интерес към класическа музика. Разпознаване на част от струнни инструменти и клавирен инструмент-пиано. Задаване на въпроси: Какво е това? Показват се картини поотделно на плодове и зеленчуци. Какво е това плод или зеленчук? В смесен еталон с плодове и зеленчуци-децата оцветяват и ограждат само зеленчуци за супа. В какво ще готвим супата?- Отговор тенджера. Какво ще сложим след каго измием и нарежем зеленцуците в тенджерата? Показва се измиване и нарязване. Учениците -отговарят-вода. Хайде сега да ми отговорите сол или захар ще сожим в супата? Може ли да сложим олио в супата? Изписване на сол и олио |