ТЕМА НА УРОКА: Музикални инструменти, пиано, уколеле,цигулка, китара, Класическа музика-Моцарт Плодове и зеленчуци-супа

 ТЕМА НА УРОКА:  Музикални инструменти, пиано, уколеле,цигулка, китара, Класическа музика-Моцарт

Плодове и зеленчуци-супа

ЦЕЛЕВА КОНЦЕПЦИЯ НА УРОКА: Разпознаване на музикални инструменти и слушане на Класическа музика-Моцарт. Разграничаване на плодове от зеленчуци-назоваване и писане. Играя на избор на зеленчуци за супа.

 

 Цели на ниво учебна програма : Слушам и разпознавам музикални инструменти.  Разпознаване и назоваване на зеленчуци  и плодове.

Цели на ниво урочна единица: Мога да разпознавам пиано, китара, цигулка и уколеле. Плодове и зеленчуци. Работа в учебната тетрадка по БЕЛ.

 

Основна идея на урока: Слушане  на Класическа музика и разпознаване на 4 вида музикални инструменти. Въвеждане в разбирането на стил Класическа музика. Ползи от разпознаването на плодове  и зеленчуци . Продукти за супа от зеленчуци .

 

 Понятия : Пиано, китара, цигулка,  уколеле, Моцарт-класическа музика

Умения : Паметови способности, разпознаване, разбиране и начални  умения в готварството.

 

Методи: Слушане,  отговаряне на въпроси, повтаряне, рисуване, свирене на пиано, китара и уколеле. Разпознаване на звук от цигулка, пиано, китара и уколеле. Назоваване, оцветяване и ограждане на продукти за супа.

 

Самостоятелна работа:  Рисуват, оцветяват  и ограждат зеленчуци

ХОД НА УРОКА .Пускане на Моцарт и показване на пиано и цигулка на картинки. Свирене на пиано от телефонно  приложенение.  Свирене на Честит Рожден Ден! Опити за свирене на китара и уколеле.

Задаване на въпроси  с  показване на картинки с плодове и зеленчуци. Инструкци за ограждане на зеленчуци за  супа.  Добавяне на понятия, вода за варене, тенджера, сол, олио.

Проверка и оценка на знанията и уменията на учениците –Чрез  ограждането  се проследява правилния избор на зеленчуци и разграничаването им от плодове.

Преход към новата тема:  Полезни храни

 Мотивация Тема План на урока

  Слушането на класическа музика е с цел създаване на умениях за различаване на стилове музика. Опит за създаване на интерес към класическа музика. Разпознаване на част от  струнни инструменти и клавирен инструмент-пиано.

 Задаване на въпроси:  Какво е това? Показват се картини поотделно на плодове и зеленчуци. Какво е това плод или зеленчук?  В смесен еталон с плодове и зеленчуци-децата оцветяват  и ограждат само зеленчуци за супа. В какво ще готвим супата?- Отговор тенджера. Какво ще сложим след каго измием и нарежем зеленцуците в тенджерата? Показва се измиване и нарязване. Учениците -отговарят-вода. Хайде сега да ми отговорите сол или захар ще сожим в супата? Може ли да сложим олио в супата? Изписване на сол и олио


Последно модифициране: неделя, 17 март 2024, 20:35