Определям броя на думите в изречение. Назовавам картинки и назовавам първите букви. Работа в учебната тетрадка по БЕЛ
ТЕМА НА УРОКА Определям броя на думите в изречение. Назовавам картинки и назовавам първите букви. Работа в учебната тетрадка по БЕЛ
|
ЦЕЛЕВА КОНЦЕПЦИЯ НА УРОКА: Изграждане и надграждане на умения в българския език |
Цели на ниво учебна програма : Казвам изречения. Определям броя на думите в изречение. Назовавам картинки и назовавам първите букви. Опити за изписване на цяла дума |
Цели на ниво урочна единица: Мога да говоря и пиша.Работа в учебната тетрадка по БЕЛ-работо до стр.20
|
Основна идея на урока: Използване на тетрадката по БЕЛ за изграждане и надграждане на умения по български език. |
Понятия : Дума, брой думи, брой букви-изписване на думи, разказвам. |
Умения : Речеви способности, разпознаване, разбиране и начални умения в писането на цели думи.
|
Методи: Слушане, отговаряне на въпроси, повтаряне, писане, оцветяване, броене на думи и изписване на думи.
|
Самостоятелна работа: Животни-назоваване и писане в тетрадката по БЕЛ |
ХОД НА УРОКА .Отворете тетрадките да проверим кой до къде е писал. Учителят работи индивидуално с всяко дете, за да навакса пропуснатото. Другите деца редят пасиянс с картинка –буква – думата за картинката. Така с всяко дете се работи за усвояване и надгаждане във воденето на разговор на български език и работа в тетрадките.
|
Проверка и оценка на знанията и уменията на учениците –Чрез зададените задачи се проследява уменито за броене на думи в изречение и разбиране на условието на задачата. |
Преход към новата тема: Пиша и говоря на български. |
Мотивация Тема План на урока Слушането на въпроси и условията на задачите по тетрадката по БЕЛ.Разбиране на инструкците на задачата.
|
Обобщение: Създаване на навик за разбиране на условията на задачите на български език и изпълнението им. |