Изписване на цяла дума; Работа в учубното помагало

 ТЕМА НА УРОКА

 Изписване на цяла дума; Работа в учубното помагало

 

ЦЕЛЕВА КОНЦЕПЦИЯ НА УРОКА: Наблюдение, моторика

 Цели на ниво учебна програма : Изграждане на наблюдателност Назовавам картинки и назовавам първите букви. Опити за изписване на цяла дума

Цели на ниво урочна единица: Мога да откривам разлики, мога да рисувам симетрично, мога да пиша и назовавам по име пъзел от картинки

Основна идея на урока: Използване на помагалото и надграждане на умения за наблюдателност, концентрация  и разговори  по български език.

 Понятия : Наблюдавам, назовавам различното, рисувам и говоря

Умения : Концентрация, наблюдение, Речеви способности, моторни способности- пиша.

 

Методи: Работа с помагалото на Просвета и пъзел от картинки

 

Самостоятелна работа:  Назоваване и писане в Помагалото

ХОД НА УРОКА .Децата се разделят на групи. Работа с пъзел, Работо с Помагало и Работо с Думи.

Проследява се всяко дете до къде е стигнало с помагалото и се работи частично с него. Наблюдава се работата на децата с пъзела с думи и картинки. За третата  група индивидуално се обяснява демата картинката и изписването на думата в отделен лист по три пъти.

Проверка и оценка на знанията и уменията на учениците –Определя се степентта на наблюдение и умението за рисуване симетрично, наблюдение и откриване на буквта картинката и думата.

Преход към новата тема:  Пиша и говоря на български.

 Мотивация Тема План на урока

Наблюдение, разпознаване и умение за рисуване симетрично.

Децата се разделят в три групи и се прави ротация, като всяко дете да участва и в трите групи.

Обобщение: Наблюдение за разлики, за запаметяване и рисуване симетрично с цел създаване на концентрация и прицизност  на изпълненито на задачата.

 Домашна работа: Мила моя мама-песен


Последно модифициране: неделя, 17 март 2024, 21:12