Изписване на цяла дума; Работа в учубното помагало
ТЕМА НА УРОКА Изписване на цяла дума; Работа в учубното помагало
|
ЦЕЛЕВА КОНЦЕПЦИЯ НА УРОКА: Наблюдение, моторика |
Цели на ниво учебна програма : Изграждане на наблюдателност Назовавам картинки и назовавам първите букви. Опити за изписване на цяла дума |
Цели на ниво урочна единица: Мога да откривам разлики, мога да рисувам симетрично, мога да пиша и назовавам по име пъзел от картинки |
Основна идея на урока: Използване на помагалото и надграждане на умения за наблюдателност, концентрация и разговори по български език. |
Понятия : Наблюдавам, назовавам различното, рисувам и говоря |
Умения : Концентрация, наблюдение, Речеви способности, моторни способности- пиша.
|
Методи: Работа с помагалото на Просвета и пъзел от картинки
|
Самостоятелна работа: Назоваване и писане в Помагалото |
ХОД НА УРОКА .Децата се разделят на групи. Работа с пъзел, Работо с Помагало и Работо с Думи. Проследява се всяко дете до къде е стигнало с помагалото и се работи частично с него. Наблюдава се работата на децата с пъзела с думи и картинки. За третата група индивидуално се обяснява демата картинката и изписването на думата в отделен лист по три пъти. |
Проверка и оценка на знанията и уменията на учениците –Определя се степентта на наблюдение и умението за рисуване симетрично, наблюдение и откриване на буквта картинката и думата. |
Преход към новата тема: Пиша и говоря на български. |
Мотивация Тема План на урока Наблюдение, разпознаване и умение за рисуване симетрично. Децата се разделят в три групи и се прави ротация, като всяко дете да участва и в трите групи. |
Обобщение: Наблюдение за разлики, за запаметяване и рисуване симетрично с цел създаване на концентрация и прицизност на изпълненито на задачата. |
Домашна работа: Мила моя мама-песен |